27 Mart 2012 Salı

İstiyorum…


Gamze Güngörmüş Kona
Bir çocuk daha doğurup, onu elimde mama tası, aşağıdaki parkta, komşu teyzeleriyle dedikodu yapa yapa büyütmek istiyorum,
Hafta sonları kocamın kendi göz zevki için bana aldığı topuklu ayakkabılarımı, lame taytımı, mümküm olduğu kadar vücuduma yapışan leopar desenli bluzumu giyip, yine bunları alan kocamın koluna girip haftalık market alış-verişi yapmak istiyorum,
Çaydanlığı kapan komşumu sabah kavaltısında, bahçemde ağırlamak istiyorum,
Eşim dostum evine ne almış görmek, bende eksik kalmasın diye ben de almak istiyorum,
İtalya’dan mermer getirip evimi döşemek istiyorum,
Kocamın “çokalb…köde” cins kredi kartını aynı limitle bana da çıkarmasını istiyorum,
Bodrum güneşi altında denize sıfır loca kapatıp, Serhat Eziyet şarkılarıyla arkadaşlarımla birlikte popomu sallamak, yorulunca tanesi 15tl’ye Kanma Şişeye sodasından içmek istiyorum,
Gecekondu büyüklüğündeki “Geçgördümtamgördüm” marka jeep alıp, gittiğim yerlerde kapıda karşılanmak, Soyuldum’da sahneye sıfır özel masama oturup, çıkarken etrafımda pervane olan garsonlara 500tl bahşiş bırakmak istiyorum,
Hiç olmazsa bir sosyetik gurupla umreye gidip, dönüşte 30 yıllığına bilmem kaç milyon dolara kiraladığım lüks Zemzem(im) Towers’daki Tavaf manzaralı dairemi daha az sosyetik arkadaşlarıma ballandıra ballandıra anlatmak istiyorum,
Baby show’lara katılmak istiyorum,
Sosyetik bebek mevlütlerine gitmek istiyorum,
Deli fiyata, “Fukaralarcatlasin” adlı havalı mekanlarda düzenlenen kına gecelerinde göbek atmak isitiyorum,
Face’te çiftlik kurmak, twitter’da en çok izlenen olmak istiyorum,
“Yaza Hayhay”, “Kışa Nanay” partileri vermek istiyorum,
Yemeklerimi en janti yerlerde yemek, giyim alış-verişlerimi bir T-shirt’ün 400tl’ye satıldığı “Yermisinyemezmisin” gibi mağazalarda yapmak istiyorum,
Yamaç’ı son zamanların en rövaşta mekanı Kiciminkenarı’nda evlendirmek, gelini Popomkalkti’ya balayına göndermek istiyorum,
Popoma giydiğim donun bir asgari ücrete tekabül etmesini istiyorum,
Yetimin, öksüzün, fukaranın biçareliğinden savunamadığı hakkını her fırsatta gasp etmek istiyorum,
Her çocuk esirgeme kurumu’na ait çocuk yuvasının önünden geçtiğimde “Allahtan benim oğlan buralara düşmedi”, her Huzurevi’nin tabelasını gördüğümde “Aman neler var, Allahtan anam yanımda” diye iç geçirerek, sadece kendimden olanları sarıp sarmalamak istiyorum,
Başım otorite yönünde hep hallice eğri olsun istiyorum,
Eyyamcılığı, dalkavukluğu, teşrifatçılığı öğrenmek istiyorum,
Tek gözümü kataraktlamak, tek kulağımı kireçlemek ve dilimi eğeletmek istiyorum,
Hep menfaat sağlayacak adamlarla tozmak istiyorum,
Veeeeeeeeee
PKK’yı Kızıl Maske,
adaletsizi Bodrum’da bir Koy,
namussuzu bir magazin dergisi,
yoksulu şık bir mekan,
kaldırım köpeğini bir AVM,
Suriye’yi bir Medine hurması çeşidi,
Bartolomeo’yu Dolce & Gabbana’nın İstanbul’daki şubesi,
Kocası tarafından momartılan Fatma hanımı bir Tur operatörü,
Ergenekon’u kocamın sınıfına mensup bir kalantor arkadaşı,
Silivri’yi yeni ve şık bir kır düğünü mekanı,
Yeşil Kart’ı kırmızı pasaport,
Olarak bilmek ve böyle yaşamak istiyorum,
az dertli, az kafası karışık, az endişeli ve az hüzünlü…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder